21 Ocak 2008 Pazartesi

Unicef'ten Hediyelikler






Yılbaşının yaklaştığı zaman herkeste bir hediye çılgınlığıdır başlıyor. Aslında böyle günlerde hediye alımını çok tasvip etmesem de kimi zaman bana gelen hediyelere karşılık olarak kimi zaman da bu heves dalgasına katılarak ben de maalesef hediye alıyorum. Doğum günlerinin, anneler gününün ve babalar gününün haricindekileri hediyelerle kutlama fikri bana çok mantıklı gelmiyor. Zaten ben şahsen her özel günde birine bir şey almaya kalktığım zaman bir süre sonra tıkanıyorum çünkü o kişiye alınacak tüm özel şeyleri almış oluyorum. Bu seferde sırf hediye almış olmak için özelliği olmayan şeyler almaya başlıyorum.

Böyle düşünürken aklıma birden Unicef geldi. Bu sene hediye alırken hem de çocuklara yardım edebilme fikri hoşuma gitti. Bu hevesle web sitesini ziyaret ettim. Ben sadece kart çeşitlerine ulaşabileceğimi sanırken ne kadar çok ürünleri olduğunu da görmüş oldum. Bence siz de bir daha düşünün. Alışveriş merkezlerindeki o hediyeleri almaktansa bu sene Unicef'teki hediyeliklerle hem yakınlarınızı hem de yardıma ihtiyacı olan çocukları sevindirseniz daha iyi olmaz mı?

Online alışveriş yapmak isterseniz: Unicef Türkiye e-shop
Unicef kartlarını ve hediyelik eşyalarını çarşıda nerelerde bulabileceğinizi öğrenmek için buraya tıklamanız yeterli.
Unicef kart ve ürün kataloğunun adresinize gelmesini veya bilgisayarınıza yüklemek isterseniz buraya tıklayın.

0 yorum: