21 Ocak 2008 Pazartesi

Kirpik Perması Hakkında

Bundan bir kaç sene önce kirpikleri çok zayıf ve kısa olan bir arkadaşım kirpik perması yaptırmıştı. O kadar etkili olmuştu ki ben takma kirpik taktığını zannetmiştim. Neredeyse aynı etkiyi yaratmasına rağmen bir kere yaptırıyorsunuz ve 2-3 ay kullanıyorsunuz. Hem uygulaması kolay hem de ücreti makul. Ben kendim yaptırmadığım için kendi tecrübelerimi yazamayacağım ama eğer yaptırmak isterseniz Instyle dergisinin geçen ayki sayısında tüm yönleriyle yazmışlar ben de aşağıda size yazıyorum:

Kirpik Perması Nedir? : Kirpik perması özellikle çok kısa olmayan ama düz kirpikleri olan kadınlar için uzun süreli bir çözüm getiriyor. Mekanik kıvırıcı kullanma zahmeti sona eriyor, kirpikler gür ve estetik bir görünüme kavuşuyor.

Ne Kadar? : Kirpik perması işlemi 30 YTL ile 75 YTL arasında rakamlara uygulanabiliyor.

Nasıl Yapılıyor? : Bu işlem oldukça zahmetsiz ve kısa sürede yapılıyor. Estetisyen Tuba Güngül, önce kirpikleri rimel etkisi vermek için bitkisel bir boyayla renklendirdiklerini söylüyor. Güngül, "Daha sonra kirpikleri ince bugidilerle sarıyoruz ve önce yapıştırıcı özellikli bir ilaç uygulayarak 20 dk. bekletiyoruz. Ardından perma ilacını sürüyoruz ve 20 dk. daha bekletiyoruz." diyor. Daha sonra ıslak bir pamukla ilaçları temizledikten sonra bugidileri çıkartarak işlemi tamalıyorlar. Bugidiler kıvrıklığı bozmamak için kürdan yardımıyla çıkarılıyor.

Ne Kadar Dayanıyor? : Perma işleminden sonra iki ay gür ve daha siyah kirpiklere sahip olmak mümkün. Ancak işlem ikinci kez tekrarlandığında bu süre üç aya kadar uzayabiliyor.

Uyarılar : Kirpik permasının herhangi bir yan etkisi yok. Ancak estetisyen Selda Kav, "işlemi tamamladıktan sonra kirpikleri ciltle fazla temas ettirmemek gerekir. Mesela gözlerinizi çok fazla kaşırsanız tahriş olabilir. Ayrıca perma ilacı çok nadir de olsa bazı bünyelere alerji yapabiliyor," diye uyarıyor.

0 yorum: