21 Ocak 2008 Pazartesi

Gelinlik Modelleri

Bahar ve yaz dönemi düğün zamanı olduğundan evlenecek bir çok bayanı düğün telaşı alır. En önemli ayrıntı ise gelinliktir. Bütün bayanların rüyası unutulmayacak, peri kızlarını hatırlatacak hayallerindeki gelinliği giymek.

Bundan iki sene önce ben de bu zamanlar gelinlik telaşıyla yanıp tutuşuyordum. O kadar çok dergi bakıyor, o kadar çok web sitesi inceliyordum ki bir süre sonra hepsi aynı gelmeye başlamıştı. Bir kaç tane çok beğendiğim sitenin ve derginin haricinde artık bakmamaya başlamıştım. Dergilerden Instyle Wedding'i kesinlikle tavsiye ederim içerisinde çok güzel öneriler oluyor. Ben aldığım dönemlerde Türkiye de satılmıyordu. Bildiğim kadarıyla hala satılmıyor. Yurtdışına çıktığınızda alabilirsiniz veya çıkan birileri olduğunda rica edebilirsiniz. Eğer hiç bir şekilde ulaşamıyorsanız en azından web sitesini incelemenizi tavsiye ederim.

Web sitelerinden ise herkes gibi ben de Pronovias'ı ilgiyle nceliyordum hatta ilk başta bu markanın bir gelinliğini denemiş, bayılmış ve ayırtmıştım ama sonradan bir modacıyla tanıştım ve o daha da sevdiğim bir gelinlik tasarladı bana :) Bir de Rivini modellerini en çok beğendiğim markalardan biriydi. Aşağıda bir kaç model koyuyorum ama daha fazlası için websitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederim.






Aşağıdaki ise benim gelinliğim. Kumaşı şantuk, üst tarafında ve etek yırtmacı gibi olan yerde fransız danteli ve kristal işlemeler var.

0 yorum: