21 Ocak 2008 Pazartesi

Sephora

Türkiye'de ki ilk mağazası İstinyepark'ta açılan Sephora'yı geçenlerde keşfettim. Çok güzel bir mağaza. Makyaj malzemesinden cilt bakımına kadar ihtiyacınız olan her şeyi bulabilirsiniz. 100'e yakın farklı markanın yanı sıra Sephora marka ürünleri de satıyorlar. Kaliteli ürünlere benziyor ama henüz kendi markasından bir ürün kullanmadım. Görmeye ve denemeye değer diye düşünüyorum.


Örneğin yandaki makyaj paleti Sephora'nın kendisine ait. Web sitesindeki fiyatı $48 (Türkiye'de ki fiyatını bilmiyorum). Bence fiyatı makul çünkü hem buna benzer ürünler çok daha pahalıya satılıyor hem de bu kadar ürünü tek tek almaya kalksanız kaç katını ödeyeceğinizi siz düşünün artık :)




Çok makyaj yapan biri değilim ama bu resimdeki makyajı çok beğendim. Yine Sephora marka ürünlerle yapılmış ve web sitesinde adım adım nasıl yapabileceğinizi anlatıyor. Eğer eliniz biraz yatkınsa sizde evde kendiniz yapabilirsiniz. Burada da başka makyaj örneklerini görebilirsiniz.

0 yorum: