21 Ocak 2008 Pazartesi

Günlük Portföy Modası

Çanta tercihim genelde orta boy, içine herşeyimi koyabileceklerimden yana olur ama portföy deyince benim için akan sular duruyor. Fakat bu zamana kadar portföyleri hep gece için tasarlarlardı. E onlarda haliyle biraz küçük oluyor ve içine günlük ihtiyaçlarınızı koyabilmeniz pekte mümkün olmuyor. Ama ne mutlu ki bu sene günlükte kullanabileceğimiz biraz daha büyük ve renkli modeller çıkmış. Ben aşağıdaki modele bayıldım. Genelde öyle hemen almalıyım gibi durumlarım yoktur ama bu çantayı almazsam gerçekten de çıldırabilirim :))

Renkli portföy NineWest fiyatı: 119Ytl (Ninewest indirimde eğer kaldıysa belki bu çantayı daha uygun bir fiyata alabilirim)


Aşağıdakiler de yurtdışından sipariş verebileceğiniz modeller:



















Gül Kurusu









Bu da benim kullanmak için fırsat kolladığım portföyüm ( özel olarak çekilmiş fotoğraf yoktu varolan fotoğraflardan kesmek zorunda kaldım o yüzden resmin kalitesi biraz düştü kusura bakmayın).

0 yorum: